Obsługa klienta w gastronomii z elementami języka migowego.

admin/ 9 maja, 2018/

Obsługa klienta w gastronomii z elementami języka migowego.

TYTUŁ SZKOLENIA: Obsługa klienta w gastronomii z elementami języka migowego.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe

Liczba uczestnikóww grupie: od 5 do 15 osób

Cel główny: Wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi klienta z dysfunkcją słuchu i mowy; Wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu wykorzystania języka migowego w podstawowych sytuacjach sprzedażowych w gastronomii.

Najważniejsze zagadnienia: Obsługa klienta z dysfunkcją słuchu i mowy. Wykorzystanie języka migowego w podstawowych sytuacjach sprzedażowych w gastronomii..

Formuła szkolenia: 50% czasu szkolenia zajmuje trening praktyczny z uwzględnieniem treści zawodowych dostosowanych do zawodu wykonywanego przez uczestników. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się podstawowych zwrotów. Żeby podnieść efektywność stosowane są słuchawki lub stopery dzięki czemu uczestnicy lepiej rozumieją osoby głuche lub głuchonieme. Zanurzają się w środowisku i szybciej się uczą.

Prowadzący: Trener – praktyk posiadający wiedzę i umiejętności znajomości języka polskiego migowego na poziomie zaawanasowanym. Osoba z kilkuletnim doświadczeniem w pracy z głuchymi i głuchoniemymi.

PROGRAM SZKOLENIA

Moduł Zagadnienia
Otwarcie szkolenia Powitanie uczestników, przedstawienie celu i tematyki szkolenia, omówienie kwestii organizacyjnych i przyjęcie zasad, rozpoczęcie procesu grupowego.
Potrzeby klienta w sektorze gastronomii
Zróżnicowanie klienta w gastronomii
Obsługa klienta z dysfunkcjami słuchu i mowy
  • kultura Głuchych,
  • Polski Język Migowy a System Językowo-Migany,
  • rodzaje komunikacji z klientami posiadającymi dysfunkcję narządu słuchu,
  • pierwszy kontakt,
  • usprawnianie motoryki i pracy rąk,
  • nauka odczytywania znaków migowych oraz przekazywania emocji za pomocą mimiki twarzy,
  • zwroty grzecznościowe,
  • daktylografia- alfabet palcowy,
  • nauka znaków migowych- gastronomia,
  • podstawowe pojęcia liczbowe.
Ćwiczenia warsztatowe
Podsumowanie Znaczenie znajomości języka miganego w lokalach gastronomicznych dla jakości obsługi klienta.

 

    • Categories: Oferta
Share this Post