Obsługa klienta w gastronomii z elementami języka migowego.
Obsługa klienta w gastronomii z elementami języka migowego.
TYTUŁ SZKOLENIA: Obsługa klienta w gastronomii z elementami języka migowego.
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe
Liczba uczestnikóww grupie: od 5 do 15 osób
Cel główny: Wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi klienta z dysfunkcją słuchu i mowy; Wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu wykorzystania języka migowego w podstawowych sytuacjach sprzedażowych w gastronomii.
Najważniejsze zagadnienia: Obsługa klienta z dysfunkcją słuchu i mowy. Wykorzystanie języka migowego w podstawowych sytuacjach sprzedażowych w gastronomii..
Formuła szkolenia: 50% czasu szkolenia zajmuje trening praktyczny z uwzględnieniem treści zawodowych dostosowanych do zawodu wykonywanego przez uczestników. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się podstawowych zwrotów. Żeby podnieść efektywność stosowane są słuchawki lub stopery dzięki czemu uczestnicy lepiej rozumieją osoby głuche lub głuchonieme. Zanurzają się w środowisku i szybciej się uczą.
Prowadzący: Trener – praktyk posiadający wiedzę i umiejętności znajomości języka polskiego migowego na poziomie zaawanasowanym. Osoba z kilkuletnim doświadczeniem w pracy z głuchymi i głuchoniemymi.
PROGRAM SZKOLENIA
Moduł | Zagadnienia |
Otwarcie szkolenia | Powitanie uczestników, przedstawienie celu i tematyki szkolenia, omówienie kwestii organizacyjnych i przyjęcie zasad, rozpoczęcie procesu grupowego. |
Potrzeby klienta w sektorze gastronomii | |
Zróżnicowanie klienta w gastronomii | |
Obsługa klienta z dysfunkcjami słuchu i mowy |
|
Ćwiczenia warsztatowe | |
Podsumowanie | Znaczenie znajomości języka miganego w lokalach gastronomicznych dla jakości obsługi klienta. |